Forum Studentów Socjologii UWr Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Znaleziono 47 wyników
Forum Studentów Socjologii UWr Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Poradnictwo socjalne
Zuza

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 2580

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Śro 7:22, 25 Maj 2011   Temat: Poradnictwo socjalne
Pytanie: czy ktoś się odzywał do Szreidera w sprawie wyników?
  Temat: Socjologia patologii społ.
Zuza

Odpowiedzi: 65
Wyświetleń: 8556

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Pon 22:25, 24 Sty 2011   Temat: Socjologia patologii społ.
ja jestem za sobotą!!!! im szybciej tym lepiej będziemy mieć to za sobą, a studia niestacjonarne niestety wiążą się z tym że w weekend należy być w budzie, tyle na ten temat.
  Temat: Współczesne teorie socjologiczne
Zuza

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1170

PostForum: Ćwiczenia   Wysłany: Pon 11:41, 25 Paź 2010   Temat: Współczesne teorie socjologiczne
1. Adam Leszczyński "Paradoks współczucia. Bieda i wykluczenie w oczach dziennikarzy"
2. Monika Bobako "Konstruowanie odmienności klasowej jako urasowienie. Przypadek Polski po 1989 ro ...
  Temat: Socjologia prawa
Zuza

Odpowiedzi: 29
Wyświetleń: 6843

PostForum: Wykłady   Wysłany: Pią 22:21, 02 Lip 2010   Temat: Socjologia prawa
nie chce mowić w co ona leci!!!
  Temat: Socjologia prawa
Zuza

Odpowiedzi: 29
Wyświetleń: 6843

PostForum: Wykłady   Wysłany: Pią 21:44, 02 Lip 2010   Temat: Socjologia prawa
Ile można czekać
  Temat: Socjologia prawa
Zuza

Odpowiedzi: 29
Wyświetleń: 6843

PostForum: Wykłady   Wysłany: Pią 16:31, 02 Lip 2010   Temat: Socjologia prawa
Ej ludziska co z tymi wynikami kur... mać ile można czekać, babka z edukacji miała więcej do sprawdzenia ale się wyrobiła wczesnij niż zaplanowała.
  Temat: Współczesne społ. polskie
Zuza

Odpowiedzi: 29
Wyświetleń: 3447

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Wto 11:44, 15 Cze 2010   Temat: Współczesne społ. polskie
u nas w IV grupie kazał nam wyciągnąć kartki za to, że nie rozumieliśmy tekstu także uważajcie.
  Temat: Problemy badań społeczności lokalnych
Zuza

Odpowiedzi: 50
Wyświetleń: 4059

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Pon 10:47, 08 Lut 2010   Temat: Problemy badań społeczności lokalnych
słuchaj z tych zagadnień trzech albo czterech wynika że należy na egzamin nauczyć się wszystkich wykładów, nie podał konkretów typu kilkanaście zagadnień tak jak inni wykładowcy, poprostu należy się w ...
  Temat: TERMINY EGZAMINÓW - SEMESTR VII
Zuza

Odpowiedzi: 29
Wyświetleń: 1533

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Pon 10:21, 01 Lut 2010   Temat: TERMINY EGZAMINÓW - SEMESTR VII
Najprawdopodobniej 240
  Temat: Prawo pracy
Zuza

Odpowiedzi: 34
Wyświetleń: 2064

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Wto 22:03, 19 Maj 2009   Temat: Prawo pracy
Proszę czy macie zagadnienia do tego tak cudownego przedmiotu?? jak tak byłabym wdzięczna o podzielenie się nimi z nami plisssss
  Temat: METODY BADAŃ SOCJOLOGICZNYCH ..
Zuza

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 1551

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Wto 18:26, 17 Lut 2009   Temat: METODY BADAŃ SOCJOLOGICZNYCH ..
Ludzie co to znaczy jak przy numerze indeksu nie ma oceny kuźwaaaa mogłaby jakieś info zamieścić bo nie wiem czy mam sie uczyć hehehehe
  Temat: polityka społeczna
Zuza

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 1560

PostForum: Wykłady   Wysłany: Nie 0:36, 08 Lut 2009   Temat: polityka społeczna
Sorki orjentujecie się może o czym był wykład z 8.11.08 jeszcze roku kurde patrze w notatki i okazuje się ze cholercia nie mam jeżeli ktoś byłby tak miły i miał czas wrzuciłby ten wykład ja się napraw ...
  Temat: warsztaty z metod i technik badawczych
Zuza

Odpowiedzi: 34
Wyświetleń: 1818

PostForum: Ćwiczenia   Wysłany: Pią 14:28, 05 Gru 2008   Temat: warsztaty z metod i technik badawczych
wiesz ja to rozumie tak musisz sobie postawic pytania na które odpowiesz w swojej pracy która Baczyńskiej bedziesz musiała oddać w styczniu no nie wiem ja to tak rozumię ja tez mam o uzależnieniach cz ...
  Temat: socjologia kultury
Zuza

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 720

PostForum: Wykłady   Wysłany: Pią 14:24, 05 Gru 2008   Temat: socjologia kultury
tak samo jak z problemów po 10.12.08 przysiąde i ci przepiszę prosze o cierpliwośc hehehe
  Temat: problemy badania społeczności lokalnej
Zuza

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 819

PostForum: Wykłady   Wysłany: Pią 14:24, 05 Gru 2008   Temat: problemy badania społeczności lokalnej
po 10.12.08 dostaniesz oki bede miała chwile i przepisze to na kompa
  Temat: Teorie Zmiany Społecznej
Zuza

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 3840

PostForum: Wykłady   Wysłany: Czw 11:20, 23 Paź 2008   Temat: Teorie Zmiany Społecznej
dam na weekend jak zdąże oki Surprised))) ale napewno dam bo obiecałam paru osobom Surprised)))
  Temat: Teorie Zmiany Społecznej
Zuza

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 3840

PostForum: Wykłady   Wysłany: Wto 9:43, 07 Paź 2008   Temat: Teorie Zmiany Społecznej
17. Przemiany rodziny- społeczne uwarunkowania transformacji ról płciowych.
18. Przemiany pracy. Procesy denaturalizacji i dematerializacji pracy.
19. Przemiany religii i religijności. Procesy: seku ...
  Temat: Teorie Zmiany Społecznej
Zuza

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 3840

PostForum: Wykłady   Wysłany: Wto 9:42, 07 Paź 2008   Temat: Teorie Zmiany Społecznej
Teorie zmiany społecznej
Wykład- 3 rok służby socjalne

Problematyka:

1. Formy zmienności społecznej: zmiana społeczna, proces społeczny, rozwój, postęp.
2. Losy idei postępu. Trzy wizje post ...
  Temat: Teorie Zmiany Społecznej
Zuza

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 3840

PostForum: Wykłady   Wysłany: Wto 9:41, 07 Paź 2008   Temat: Teorie Zmiany Społecznej
Tematy i równocześnie zgadnienia
  Temat: HMS
Zuza

Odpowiedzi: 140
Wyświetleń: 9558

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Sob 17:33, 27 Wrz 2008   Temat: HMS
Hej czy może ktos sie orientuje czy banaszakowa będzie jutro błagam niech ktos mi powie czy będzie jeżeli tak to o któłrej z góry dzięki
  Temat: HMS
Zuza

Odpowiedzi: 140
Wyświetleń: 9558

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Śro 22:08, 24 Wrz 2008   Temat: HMS
Ej syto ciekawe kiedy Pani doktor ma zamiar nam podac wyniki mamy niby czas do 27 a wpisy i w ogóle kur.. kiedy oni zaczna nas traktować powaznie!!!
  Temat: Egzamin z psychologii społecznej
Zuza

Odpowiedzi: 115
Wyświetleń: 21510

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Pią 23:32, 19 Wrz 2008   Temat: Egzamin z psychologii społecznej
Ewentualnie możecie się najprawdopodobniej starać u dziekana o przedłużenie sesji to nic nie kosztuje a spokojniej śpicie wtedy!!!
  Temat: HMS
Zuza

Odpowiedzi: 140
Wyświetleń: 9558

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Czw 23:19, 18 Wrz 2008   Temat: HMS
Tak tak przepraszam za pomyłke uzupełniałam sobie te zestawy aż o 4 nad ranem pomyliłam sie i przepraszam bo nie mogę niestety tego Smitha znaleźć w swoich notatkach!!
  Temat: HMS
Zuza

Odpowiedzi: 140
Wyświetleń: 9558

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Śro 18:29, 17 Wrz 2008   Temat: HMS
Zestaw 4

1. Comte sądził że społeczeństwo jest w stanie głębokiego kryzysu. Rozwiazania tego kryzysu oczekiwał od nauki, która stała się przedmiotem jego refleksji krytycznej przede wszystkim z pun ...
  Temat: HMS
Zuza

Odpowiedzi: 140
Wyświetleń: 9558

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Śro 18:27, 17 Wrz 2008   Temat: HMS
Zestaw 2

1. Wedłu Spensera przedmiot socjologii to zjawisko masowe i typowe składajace się na przebieg rozwoju społeczeństwa. Rozwój dokonuje się niezaleznie od indywidualnych cech jednostek. Fakt ...
  Temat: HMS
Zuza

Odpowiedzi: 140
Wyświetleń: 9558

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Śro 18:25, 17 Wrz 2008   Temat: HMS
Zestaw 1

1. Najwazniejsze poglady socjologiczne H. Spensera.
-spoleczenstwo SA bytami z różnorodnymi czesciami, dlatego następują ciagle zmiany, lecz posiadaja trwale instytucje i to co nazywamy c ...
  Temat: HMS
Zuza

Odpowiedzi: 140
Wyświetleń: 9558

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Śro 18:23, 17 Wrz 2008   Temat: HMS
jest tylko 3 zestaw uzupełniony ja sobie poukładałam i zrobiłam resztę jak ktoś bedzie chciał to proszę!
  Temat: Zagadnienia na egzamin z mikrostruktur
Zuza

Odpowiedzi: 63
Wyświetleń: 15972

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Nie 21:06, 14 Wrz 2008   Temat: Zagadnienia na egzamin z mikrostruktur
też się nad tym zastanawiałam hehe kajdy może ktos sie orientuje?????
  Temat: HMS
Zuza

Odpowiedzi: 140
Wyświetleń: 9558

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Czw 17:55, 11 Wrz 2008   Temat: HMS
Bardzo prosimy podajcie pytania jakie mieliście
  Temat: Egzamin z psychologii społecznej
Zuza

Odpowiedzi: 115
Wyświetleń: 21510

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Czw 17:52, 11 Wrz 2008   Temat: Egzamin z psychologii społecznej
Martyna masz warunek płacisz niezłą sumkę bo aż 238 zł i umawiasz sie z nia ewentualnie na konsultacjach na termin
  Temat: Zagadnienia na egzamin z mikrostruktur
Zuza

Odpowiedzi: 63
Wyświetleń: 15972

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Pon 23:46, 01 Wrz 2008   Temat: Zagadnienia na egzamin z mikrostruktur
wiecie co?? Zibi ma racje! niestety okrutną prwdą jest fakt że niektóre osoby są egoistami nawet Ci co pozaliczali!(szczerze gratuluje) tak macie teraz forum w tyle zaglądniecie w styczniu czy Lutym i ...
  Temat: HMS
Zuza

Odpowiedzi: 140
Wyświetleń: 9558

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Nie 23:02, 24 Sie 2008   Temat: HMS
słuchajcie ja wyczytałam że 13 niby jest poprawka tutaj czytam że jest 20 to jak to jest przecież do 23 prawdopodobnie jest sesja poprawkowa hehe jak ona sobie wyobraża to sprawdzić w 3 dni ja juz nic ...
  Temat: HMS
Zuza

Odpowiedzi: 140
Wyświetleń: 9558

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Czw 15:36, 10 Lip 2008   Temat: HMS
Ja chce żeby to było juz za nami bałagammmmmmm niech ta katorga się skończy mam dość nauki
  Temat: teoria statystystyki cz.1 jutro reszta...?
Zuza

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 1104

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Śro 21:51, 23 Sty 2008   Temat: teoria statystystyki cz.1 jutro reszta...?
hejka nie wiem czy to sie przyda ale szukała szukałam i znalazłam mam nadzieje że to się przyda wejdźcie na ta stronkę to jest dobre jest tam cała teoria hihihihi...
http://www.sciaga.pl/tekst/46817- ...
  Temat: Medycyna
Zuza

Odpowiedzi: 53
Wyświetleń: 3561

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Nie 15:18, 09 Gru 2007   Temat: Medycyna
Opieka nad dotkniętym chorobą jest zadaniem odpowiedzialnym i trudnym. Osoba pielęgnująca chorego w domu powinna być opanowana i cierpliwa, spostrzegawcza, sumienna, dokładna i sprawna. Koniecznością ...
  Temat: legitymacje
Zuza

Odpowiedzi: 25
Wyświetleń: 1002

PostForum: Pytania i Odpowiedzi   Wysłany: Nie 23:34, 25 Lis 2007   Temat: legitymacje
Dodatkowy termin otwarcia systemu elektronicznej rejestracji

Dodatkowy termin otwarcia systemu elektronicznej rejestracji dla studentów, którzy w pierwszym terminie nie dokonali rejestracji lub dok ...
  Temat: Zagadnienia do kolokwium z metod statystycznych
Zuza

Odpowiedzi: 46
Wyświetleń: 2163

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Śro 22:24, 11 Lip 2007   Temat: Zagadnienia do kolokwium z metod statystycznych
hm Nominalna = =/ pytasz: czy masz 18 lat?
Porządkowa = =/ <> pytasz np. czy masz od 18-26
27-46 itp
Ilo ...
  Temat: Zagadnienia do kolokwium z metod statystycznych
Zuza

Odpowiedzi: 46
Wyświetleń: 2163

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Wto 20:06, 10 Lip 2007   Temat: Zagadnienia do kolokwium z metod statystycznych
a ja chcę zobaczyć kur... swoja pracę bo ja już mam tego dośććććććć
  Temat: egzamin z prawa
Zuza

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 1236

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Śro 10:47, 04 Lip 2007   Temat: egzamin z prawa
można się uczyć z tych 12-stu karteczek jak ktoś chce to może się uczyć z tych mega kserówek, ale wydaje mi się ze tak jak ze Wstępu do socjologii ten mały skrypcik wystrczy hehe
  Temat: Metody statystyczne
Zuza

Odpowiedzi: 29
Wyświetleń: 1275

PostForum: Ćwiczenia   Wysłany: Śro 14:03, 27 Cze 2007   Temat: Metody statystyczne
Słuchajcie i tylko z tych czterech się nalezy uczyć?? Zibi jesteś wielki Bóg Ci w dzieciach wynagrodzi ;o))
  Temat: EGZAMIN Z FILOZOFII
Zuza

Odpowiedzi: 94
Wyświetleń: 7602

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Wto 22:25, 26 Cze 2007   Temat: EGZAMIN Z FILOZOFII
Mira i Asia do ludu: zaprawde powiadamy wam zdaliście albowiem dobrze umieliście zatem wtedy i tylko wtedy nie zdał ten jeżeli ktoś się nie zjawił Się , a zatem odpowiedź zna Dr Barć! Z filozoficzneg ...
  Temat: Zaliczenie z antropologii
Zuza

Odpowiedzi: 78
Wyświetleń: 2994

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Pią 0:30, 22 Cze 2007   Temat: Zaliczenie z antropologii
Acha mam prośbe niech mi ktoś wyjaśni jaka jest różnica miedzy pierwotną a współczesną religią bo nie kumam Surprised( z góry dzięki hehe jak zdam ta antropologie to normalnie kupię sobie różowe pikaczento h ...
  Temat: Zaliczenie z antropologii
Zuza

Odpowiedzi: 78
Wyświetleń: 2994

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Pią 0:21, 22 Cze 2007   Temat: Zaliczenie z antropologii
Zuzia to pytania z drugiej grupy tzn to sa wszystkie pytania z 2 grupy??
  Temat: ekonomia
Zuza

Odpowiedzi: 68
Wyświetleń: 2952

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Śro 19:54, 20 Cze 2007   Temat: ekonomia
o możliwe ze to to hehe...
  Temat: ekonomia
Zuza

Odpowiedzi: 68
Wyświetleń: 2952

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Śro 19:10, 20 Cze 2007   Temat: ekonomia
3 Pytanie w pełni brzmi(choć ja też nie wiem czy o to chodzi no ale...) Cykl Kondratiewa (długie fale). Długie fale uzasadnił Schumpeter jako teorię innowacji. Twierdził On, że w historii pojawiają si ...
  Temat: ekonomia
Zuza

Odpowiedzi: 68
Wyświetleń: 2952

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Pon 21:51, 18 Cze 2007   Temat: ekonomia
hejka! sorki o czym chodzi w tym drugim pytaniu czy wystarczy poprostu napisać o samym cyklu nie kumam z góry dzięki
  Temat: Zaliczenie z antropologii
Zuza

Odpowiedzi: 78
Wyświetleń: 2994

PostForum: Egzaminy i Kolokwia   Wysłany: Wto 20:28, 05 Cze 2007   Temat: Zaliczenie z antropologii
Hej wie ktoś może kiedy jest poprawka z antropologii bo ja nic nie słyszałam co ona mowiła hehe z góry dzieki za odpowiedź ;o)))
 
Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island